BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Thursday, December 22, 2011

Syukur Alhamdullilah :)

Assalamualaikum :) 


ye, hari ni saya dapat result PMR. alhamdullilah, saya dapat straight A's :) ya Allah, memang tak sangka sgt sgt. ni hadiah utk teachers, mama and babah <3 


before ambek result pagi tadi, mmg Tuhan je lah tahu takut nye, dlam kereta lgi saya dh mcm DUP DAP DUP DAP. sepanjang perjalan saya berdoa je. makan minum semua tak lalu. smpai sekolah dlm pkul 10 and result keluar pkul 11 lebih. tpi before result saya and kwn2 siap gelak2 and buat lawak antarabangsa lgi. biasalah utk hilangkan gemuruh :3 saya org ke-4 beratur dkt barisan kelas saya. time saya muka teacher mcm suspen je. siap tnye saya lgi.


teacher: haaa, kamu atikah
me: yes, teacher (rasa menggigil dh time ni)
teacher: kamu rasa2 berapa dapat?
me: aaa, tak tahuu, teacher.
teacher: tkpe, sebelum tu sign dulu lah
me: ok2. (ya rabbi, time sign tu tgn dh tak boleh stop menggigil, buruk betul sign saya -_-)
teacher: nah, tahniah atikah!
me; ya allah, t.kasih teacher. (lepas salam teacher terus lari pegi belakang cri geng saya)


time tu kawan2 saya tgh beratur jugk. diorg tnye saya result. haa, menjerit diorg bila tahu result saya. lepas tu saya terus pegi dekat mama and nangis. menangis kegembiraan beb. maluuu nyee :')  babah and adik pun dtg bgi support ;') insyaAllah, saya akan terus berusaha utk SPM pulak :) 


kalau yg tak dpt apa yg awk target kan tkpe, mybe ada hikmah di sebaliknya kan? mungkin jugk Allah simpan kejayaan tu utk SPM, pulak. siapa tahu? Allah knows the best. 



iffa, amirah fuad and izzati asyiqin


228 out of 349 students smk jalan 4 yg dpt straight A's. Alhamdullilah :')