BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Thursday, December 15, 2011

saya tengok Ombak Rindu lagi ~~

Asslamualaikum :)

selamat petang! saya baru balik drpd sekolah 'tercinta' ni. pegi ambik result tadi. ok, result adik je pun. lepas tu pegi beli uniform sekolah and tempah name tag baru. ckp pasal sekolah terus semangat jadi down. ehh?!  hahaha, result lgi 7 hari. saya tak okay :( saje je gelak sbb nk hilangkan rasa takut. ok, tutup cerita pasal result :/

saya nak cerita pasal title hari ni pulak. yes, saya tgk Ombak Rindu fr the 2nd time. actually semalam saya keluar dgn kwn2 primary school :) dah rindu sgttt dgn diorg, tpi tak semua lah yg dtg lebih kurang 10 org je mcm tu. every year, kitaorg mmg ada gathering mcm ni, sambil tu boleh lah cerita pasal sekolah masing2 and so on. rasa mcm tak nak balik je semalam, ye lah kalau berbual smpai bila pun tak habis kan :)

'cinta tak kejam, cuma manusia yang tak pandai menghargai cinta' -izzah (maya karin)


time ni saya nak balik dah. yg lain mcm biskut, sekejap ada, sekejap tkde. pegi jalan2 lah tu.