BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Friday, December 28, 2012

I'm back for a moment!!

Assalamualaikum :)

ye, saya dah lama sangat tak update blog kan? Dah tkde sape nk bce blog saya lgi kan? And saya selalu bgi alasan yang sama je kenapa tak update kan? Ok, ni just warm up je sbb saya rasa awkward. Dh lama sangat tak menulis. Saya tak update dh kehidupan seharian saya kt blog ni. Dulu, masa zaman muda mudi dulu, ehh skrg pun muda k. Lols. Ye lah dulu bila saya pegi vacation ke, saya beli something ke, semua benda lah, saya mesti bgitaw kt blog kan. Tu sebelum adanya smart phone. Now, bila adanya kemudahan kat smart phone, saya selalu update through twitter, instagram. Twitter, instagram. Ulang benda yang sama, smpai tido. Ye la, dulu selalu guna laptop, skrg tak guna laptop, so blog saya ni pun dh tertutup. Update ni pun saya guna smart phone. Huhuhu.

Tak lama dulu, saya pernah terfikir... Saya nk delete blog ni. Tpi ada satu incident yg saya rasa tak payah la delete blog ni. Haa incident tu jdi akhir tahun lepas, time tu saya tgh guna laptop. Ingtkan nk cri la gmbr vacation kt perhentian island masa jun 2011 taw, tetiba.... *Jengjengjeng* Semua gambar tu dah hilang?!! Kt camera dh tkde sbb dh transfer. Pastu tkde back up :( ermm, korg ingatkan saya ada post kt blog pasal vacation tu, tpi saya dh delete semua post saya masa tu :( so that's why saya tak nak delete dh post saya kt blog ni. Biar lah tkde org nk bce pun, asal kan ada memories nnti ;') Ok nnti saya continue lgi eh? Too much kan? Hihi.