BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Wednesday, August 15, 2012

i miss blogging soooo much :'(

Assalamualaikum :)

Alhamdullilah, hari ni dah masuk hari ke 26 kita puasa kan? semakin lama semakin takde mood saya nak blogging. kenapa? sebab erm sebab bila tengah buat entry baru je, mesti ada gangguan then sent kat draft sampai berabad lamanya. sorry la if dalam entry ni saya babbling panjang sangat kan dah lama tak blogging :p so bagi lah saya peluang ek.

dalam 26 hari Ramadhan ni rasa macam sekejap sangat masa berlalu. dalam hati ni saya banyak bermonolog sendiri 'apa yg saya buat sepanjang ramadhan ni?' 'Allah terima ke ibadah saya?' 'ikhlas ke saya beribadah?' ye la, manusia tak pernah puas dalam melakukan sesuatu perkara kan :) manusia jugak tak terlepas drpd membuat kesalahan. tak salah kalau dalam bulan yg mulia ni kita nk perbaiki diri tpi biar lah kekal. saya ckp ni mcm saya ni perfect sgt kan? actually tak, saya cuma nak remindkan diri saya je dalam masa yang sama saya berblogging lah.  azam saya sejak 1 ramadhan ialah saya nak khatam Al-Quran dalam bulan ni. insyaAllah.

oh cakap pasal nak raya ni, korg dh siap preparation utk raya? saya hampir 98% dah. lagi 2%? hmmm maybe untuk cuci mata je kot. ehh? hahaha. ok next entry saya sambung lgi k sbb battery lappy ni almost die, malas nak ambil charger. before tu, saya minta maaf kalau entry mengguris hati sesape..