BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Sunday, April 22, 2012

I'm so happy todayyy ;)

assalamualaikum :) 

ye, saya tengah happy gila sekarang. kenapa? erm, sebab saya baru balik from beli tudung kat jalan TAR. and saya tak tahu kenapa bila shopping je mesti rasa mcm hilang semua masalah. eleh, perempuan biasalah kan? ;p 


time shopping tadi saya pegi dengan kak ikin and bibik. mama and babah pun ikut tpi diorg tak shopping sekali.    saya memang rambang mata and actually tak tahu nak pilih yang mana satu sebab semua lawa-lawa and murah jugak. tapi if nak dapat murah kena pandai cari kedai and tawar-menawar. tadi memang crowded and susah jugak la nak pilih sebab ramai orang. last month saya pegi, tak ramai pun sebab time tu hari biasa. saya beli 7 tudung bawal, kak ikin pun 7 and bibik 2. so that's all for now. salam :)


tudung bawal plain 



tudung bawal corak



all of them (Y)