BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Sunday, February 12, 2012

Lawak Ke, Der?

Assalamualaikum :)


haiiiii! saya tengah stress ni :( ni sebab bff saya lah ni! sapa lagi kalau bukan homework. uhukkk :'( and then sekarang saya rasa penat gilaaaa sbb semalam tak cukup rehat. ok, saya malas dh fikir pasal bff saya tu, saya nak blogging lah! :)


semalam sekolah saya sekolah, ok saya pergi macam biasa lah. lepas tu balik saya and adik terus pegi rumah cousin dekat sek 8 sebab parents saya nak pegi wedding. cousin saya ajak pegi alamanda, nasib baik mama dh bawak baju spare. kalau tak... pakai la unifom skolah. dalam pkul 3 mcm tu, gerak alamanda, lunch and jalan2 sekejap and then cousin saya hantar balik pkul 6.


pukul 6 lebih pulak saya and family pegi Istana Budaya. show pukul 8.30. bertolak awal sebab takut jam. tapi mmg jam pun -.- biasalah, KL kan. actually saya and family tengok 'Lawak Ke, Der', perform by jozan, boboi, nabil and harith iskander. seriously memang dalam tu, audience non-stop gelak. saya yang mula2 moody pun terus berubah and lupa semua problems :D yes, yang paling lawak mestilah jozan en, mmg tak dinafikan lah.


show habis pkul 11.30 and kitaorg pegi dinner kat kg.Baru. ok, time tu mmg saya dh penat sgt tapi kuatkan diri jugk. dalam pkul 1 tu baru nak balik and babah saja la ikut jalan BB, lepas tu stuck pulak sebab jam T.T akhirnyaaaa, pkul 2 pagi baru sampai rumah :'( it's okay, saya tak kisah la penat ke apa, tapi show 'Lawak Ke Der' tu memang best gilaaaa :D





babah, with the poster :))



pic courtesy of google