BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Monday, February 6, 2012

Assalamualaikum :)

hello! sejak dua menjak ni saya asyik cerita pasal homeworks je kan kat blog ni. eeee, rasa macam dah takda benda lain je saya nak cerita. padahal bnyak je benda yang best nak cerita, tapi time nak cerita tu ada je halangan then dh lupa pasal cerita tu and terus cerita pasal friends forever saya iaitu _______? yes, homeworks!  *hahaha sila baca dengan satu nafas ye. tpi kali ni saya saya tak nak cerita pasal bff saya tu. nak cerita pasal benda lain pulak eh ;)

seminggu ke dua minggu lepas, entah saya pun dah ingat-ingat lupa, saya ada pergi karnival karangkraf kat shah alam. masa tu hari sabtu malam mcm tu la. sampai sana pun dah lambat lebih kurang pkul 8 lebih la. bahagian jualan buku tu tutup pkul 9, mmg sempat la saya nk pilih novel en? 

and malam tu jugk ada concert apa benda ntah, kitaorg pun tak tahu malam tu ada event. time saya dtg tu carpet merah bru nak start so saya and family tunggu je lah kt situ tgk carpet merah. ok, ramai la jugk artis famous datang. nur fazura, irma, nabil, izara, nora danish, rozita che wan, syamsul yusof, shaheizy sam and many more.. and last but not least AARON AZIZ! eheem serious melting gila tengok dia :')
adik saya ada jugk record about 50 videos dekat carpet merah tu :O tapi kat sini saya letak dua je cukup lah en ;) tapi quality bad sikit sebab guna phone je kan T.T




yang atas ni video shaheizy sam and sorry mmg bising sikit.


yang ni pulak ce teka sapa? hehehe mula2 tu nora danish then Aaron. awhhhh :') tapi video ni lagi lah bising dgn suara adik saya -.-