BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Sunday, March 11, 2012

Beautiful sunday morning :)

Assalamualaikum :)


Kenapa dalam setiap persahabatan mesti ada perpisahan? Im too weak to face all of this. Bukan saya yg merancang persahabatan. Bukan saya jugk yg merancang perpisahan. Tapi Allah yg merancang dan menetapkan semua tu.


As a human, im not perfect. Saya tak boleh nak bahagiakn semua orang dalam masa yang sama, sampai diri sendiri pun tak dapat kebahagiaan tu. kalau saya salah tolong sedarkan saya. Kalau kita tak ditegur, mana kita nak tahu kesilapan kita kan? So tegur lah utk kebaikan. 


Berdiam diri bukan utk menyelesaikan masalah, tpi membuat masalah jadi bertambah berat. Kita boleh discuss elok2 kan, tapi bukanlah discuss yg membawa kpd pergaduhan. Ok, lah saya pun tak nak ckp banyak. Ni bukan apa, ni just luahan hari yg tak terluah oleh percakapan. Mohon maaf andai terrkasar bahasa atau anda terasa, peace! (Y)

this is my pengubat duka. lol ;p