BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Saturday, December 31, 2011

Goodbye 2011 :'(

Assalamualaikum :)

yup, hari ni 31st December 2011 and hari ni hari terakahir dalam tahun 2011. banyak sangat kenangan pahit manis dalam tahun ni. kalau nk diceritakan pun, rasanya kalah karangan SPM kot. muehehehe. tapi pengakhiran tahun ni diakhiri dgn kegembiraan. Alhamdullilah :')

2011, banyak mengajar saya erti kehidupan yg lebih mendalam
2011, lebih banyak diiringi air mata daripada kegembiraan sebenarnya
2011, saya tahu apa maksud sahabat dalam erti kata sebenar
2011, saya menjadi lebih dewasa dalam membuat keputusan
2011, menjadikan saya lebih tabah setelah beberapa kali 'jatuh'
2011, banyak membawa perubahan kepada saya
2011, thank you for every memories 
        *menangis sambil kesat air mata dgn shawl*





saya baru dapat cake ni ptg tadi. it's a surprise from my family. thank youu ♥  and i end up my 2011 with a lot of happiness :')